Wat een topper !!! De regina jurk van Sofilantjes!

Een nieuw patroontje in naailand!
De Reginadress van Sofilantjes!
 
 
Ik was een van die gelukkige die mee mocht testen voor Anne.
Deze keer een patroon voor een simpel tricot jurkje.
Na het zien van enkele teasers wist ik al dat dit een match ging zijn met Nina!
Het deed mij een beetje denken aan de jukjes van Lily Balou.

Met het patroontje van Anne kan je zoals altijd weer verschillende kanten uitgaan.
Lange ,korte of 3/4e mouw.
Een mouw met plooien of zonder.
Verschillende roksoorten.
En als jezelf dan nog wat speelt met kleuren en verschillende stofjes kan je weer een heel ander effect creëren.


Mijn eerste testversie was een jurkje met rechte rok een plooi, lange mouwen met plooitjes erin.
 



Het stofje met de egeltjes is er eentje van Lillestoff.
 
 
Ik las mijn opgave niet zo goed. Ik moest eigenlijk eentje met 3/4e mouw testen.
Dan maken we er snel nog eentje.
Ik hou van patronen waar je van kan zeggen: "we maken er snel nog ene!"

Deze maakte ik met een stofje van RicoDesign. Campinglife.
We besloten ook ineens dat dit haar kerstkleedje werd! ;-)

Het kleedje is op haar lijfje geschreven.
 
Voor mijn 3e jurk nam ik een Modal stofje van Lillestoff. Deze is heel zacht en valt soepelder dan een standaard tricot maar het werkt!

En GOED NIEUWS tot vandaag kan je het patroontje nog aankopen aan een verminderde prijs!
Aarzel niet en ga snel naar de site van Sofilantjes.
En er is meer. Voor diegene die hem besteld hebben. Tot en met 11dec maak jij kans om het bedrag van het patroontje terug te winnen. Enkel door je foto te posten onder #freeregina.
 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.