summer proof!

We gingen eens op naaiweekend.
Deze madam organiseerde dit evenement vlekkenloos.
Meer over ons naaiweekend lees je hier en hier en hier en ... ( en ik vergeet er nog heel veel)

Zalig zo een weekend nergens aan denken.. geen mails checken .. (stiekem deed ik dit wel ieder uur)
geen boekhouding..., geen pakjes maken,...
Enkel ME and my benina. (en 35 andere personen naast mij)

Ik werkte maar liefst 9 stuks af. Zalig toch.

Mijn eerste afgewerkte set op het weekend was deze.


Een omkeerbare cicero met een jeans tricot aan ene kant en een paneeltje van Lillestoff aan de andere kant. Het paneeltje werd verder opgebruikt voor het jurkje. Een mix and match van de mantica en de solis van Sofilantjes.


We trokken naar het meer van Rotselaar zodat Nina wat kon spelen en ik wat met mijn fototoestel kon oefenen.
Een tijdje geleden volgde ik een workshop bij Stijn Willems.
Zeker een aanrader voor mensen zoals ik. (die altijd op automatische stand foto's nemen zonder eigenlijk te weten wat je aan het doen bent.)
Enkele jaren geleden kocht ik al een Nikon 3200. Er staan zoveel knopjes op. Ik kende tot enkele weken geleden maar 1 stand.
Ondertussen heb ik leren manueel te fotograferen.
Ik moet nog veel oefenen . (heel veel oefenen)
Dit is mijn resultaat:








Ik probeerde het ook nog even binnen.
Persoonlijk vind ik dit veel lastiger.
Maar Nina werkte flink mee.




Stofjes allemaal van Lillestoff : te koop bij Cas&Nina

2 opmerkingen:

  1. Supermooi! En mooie foto's! En ik vind binnen ook veel moeilijker dan buiten, we gaan er dus (nog) meer op uit moeten trekken! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooie foto's, binnen is inderdaad moeilijker zelfs op de automatische stand ;-)
    ik zou toch ook eens een workshopje moeten volgen

    BeantwoordenVerwijderen

Mogelijk gemaakt door Blogger.